%-0,17
    %-0,04
    %-0,09
Lazer Cilt Yenileme ve Gençleştirme

Lazer kırışıklıkları, yaşlılık lekelerini, güneş lekelerini, melazmayı, çatlakları ve izleri tedavi etmek için kullanılan ablatif olmayan bir lazerdir. Lazer Tedavisinin Faydaları Nelerdir? Daha pürüzsüz, daha taze, daha genç görünümlü bir cilt Geliştirilmiş ton ve doku İstenmeyen kahverengi lekelerin azaltılması Göz çevresindeki ince çizgileri ve kırışıklıkları azaltın Akne izleri ve cerrahi izlerin gelişmiş görünümü Lazer Tedavisi […]

Lazer Tedavisinin Faydaları Nelerdir?

• Daha pürüzsüz, daha taze, daha genç görünümlü bir cilt
  • Geliştirilmiş ton ve doku
  • İstenmeyen kahverengi lekelerin azaltılması
  • Göz çevresindeki ince çizgileri ve kırışıklıkları azaltın
  • Akne izleri ve cerrahi izlerin gelişmiş görünümü

Lazer Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Lazer tedavisi, cildinize nüfuz eden mikroskobik lazer kolonlarıyla yaşlanan ve güneşten zarar görmüş cildi hedefleyerek vücudunuzun kolajen yapısını yeniden düzenler.

Lazer bir kerede yalnızca bir doku fraksiyonunu tedavi ettiğinden, çevreleyen dokuyu bozulmadan bırakır, bu da hızlı iyileşmeyi sağlar. Lazer tedavisi, yeni, sağlıklı cilt hücrelerinin büyümesini teşvik ederek cildinizi yeniden şekillendirir.

Sonuç Ne Kadar Sürer?

Özel durumunuza ve cildinize nasıl önem verdiğinize bağlıdır. Cildiniz tedavi edildiğinde, sonucu uzatacak korumaya devam edin. Bireysel gereksinimlerinize göre size özel talimatlar tedaviden sonra verilecektir.

Lazer Tedavisi Acı Veriyor mu?

Çoğu hasta, tedavi sırasında artan bir sıcaklık hissi tanımlamaktadır. Rahatsızlığı en aza indirmek için işlem öncesi topikal anestezi uygulanır ve işlem sırasında tedavi alanında soğuk hava kullanılır. Tedaviden sonra çoğu hasta genellikle 1 ila 3 saat içerisinde azalan güneş yanığı gibi hisseder.

İyi Bir Sonuç İçin Kaç Lazer Tedavisine İhtiyacım Olacak?

Klinik çalışmalar ortalamada etkili bir tedavi rejiminin yaklaşık 4 hafta arayla 3 ila 5 seans olduğunu göstermektedir.

Sonuçlar her tedaviyi takip eden günlerde hemen ve ilericidir, optimal iyileşme genellikle 2-3 ay içinde görülür.

Bu zaman dilimi, iyileşmeye ve hasarlı dokuyu değiştirmek için yeni kolajen üretimine olanak sağlar.

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

İşinizle ilgili oldukça rahatsız edici söylentiler duyabilirsiniz. Yönetimin değişmesi konusunda bilgiler kulağınıza gelebilir. Burada kalıp kalmayacağınızı düşünebilirsiniz. Ancak herhangi bir konu üzerinde düşünmeden önce neler olduğunu bilen birini arayın ve gerçeği öğrenin. Duyduğunuz muhtemelen dedikodu olabilir.

Yeni yaratıcı projeler için ya da devam eden projeleri geliştirmek için bir dizi harika fikir aklınıza gelebilir. Sorumluluklarınızla uğraşırken bunları unutabilirsiniz. Bu yüzden aklınıza gelenleri not almalısınız.

Birlikte çalıştığınız bir kişi size haber vermeden aniden ayrılabilir.Bu kafa karıştırıcı olabilir ve şirket içinde hiçbir şey bilmediğiniz değişiklikler olup olmadığını merak ediyor olabilirsiniz. Günü bu kişinin neden ayrıldığını öğrenmekle geçirebilirsiniz.

Uzun zamandır görmediğiniz birinin bugün sesini duyabilir, özlem giderebilirsiniz. Genel anlamda güzel bir gün geçireceksiniz. Aileniz, arkadaşlarınız ve komşularınızla ilişkileriniz muhtemelen sıcak ve uyumlu olacak.

Oldukça üzücü bir rüya bu gece uykunuzdan uyandırabilir. Uyanıp gerçek dünyaya odaklandığınızda, ciddi değerlendirmeye layık olmayacak kadar tuhaf görünebilir. Rüyanız size garip bir şekilde de olsa, hayatınızdaki belirli bir durum hakkında bir şeyler anlatmaya çalışıyor olabilir.

Bir iş arkadaşı veya partneriniz bugün oldukça alıngan olabilir. Bu nedenle bu kişiyle başa çıkmak zor olabilir. Biraz kurcalamak üstüne gitmek isteyebilirsiniz. Ancak bu durumunuz her şeyi daha da berbat edebilir. Bu ruh hali geçecek. Mümkünse arkadaşınızın yolundan uzak durmaya çalışın. Her şey yarın normale dönecek.

Gün sizin için oldukça duygusal ve sezgisel geçebilir. Uzun zamandır küs oduğunuz biriyle bugün konuşabilir içinizden gelenleri dökebilirsiniz. Karşınızdaki kişiyi dikkatle dinlemelisiniz. Belki de ona hak verebilirsiniz.

Bugün telefonda konuşurken bir arkadaşınız hakkında oldukça üzücü haberler alabilirsiniz. Ancak bu konuşmada geçenler konuştuğunuz kişinin abartması da olabilir. Gerçekten neler olup bittiğini öğrenmek için arkadaşınızla konuşun ve kendinizi delirtmeden önce gerçekleri kontrol edin.

Bugün biraz daha fazla para kazanmanızı sağlayacak iş fırsartı önünüze çıkabilir. Tek dezavantajı biraz daha fazla çalışmak zorunda olabilirsiniz. Bu noktada aile üyelerinizin bu hoşuna gitmeyebilir. Ancak onları ikna edip bu yeni iş fırsatını değerlendireceksiniz.

Uzakta yaşayan birinden beklenmedik bir ziyaretle karşı karşıya kalabilirsiniz. Arkadaşınızı görmekten memnun olabilirsiniz ancak bu yapmanız gereken işlerinizi aksatabilir. Muhtemelen arkadaşınız daha cazip gelecek ve saatlerce bir şeyler üzerinde konuşacaksınız. Bugün de böyle olsun eğlenmenize bakın.

Beklenmedik bir mali aksaklık sizi sıkıntıya sokabilir. Belki de diş ağrısı veya araba arızası gibi bir acil durum, planlayamadığınız önemli bir harcama gerektirir. Muhtemelen krizle başa çıkmanın bir yolunu bulabilirsiniz. Tüm mali durumunuzu gözden geçirin.

İşinizden ya da partnerinizden ayrılma durumu gündeme gelebilir. Huzursuz ve sinirli hissedebilirsiniz. Zihninizi bu durumdan uzaklaştıracak bir şeyler bulmalısınız. Arkadaşlarınızla bir araya gelin ve eğlenin. Zaman daha çabuk geçecek.